Wednesday, July 11, 2007

Toxicity



On cold days like this I have lust for some hard music. I am not sure whether this depends on the weather, my mood or the combination of both. Usually I feed my desire with some Rammstein, Laibach or System of a Down.

This Armenian new metal band totally lifts me up in any kind of weather. Their music is direct and powerful yet very emotional. I absolutely adore them for their lyrics and for not singing about bitches, dicks or trivial things. Their dedication to "the real" might be connected to Armenian history, even if they were formed in the Los Angeles about 12 year ago.

Gotta love them.

10 comments:

adj. said...

Oh, razočaranje... Prebravši "hard music" sem bil precej prepričan, da je govora o Black Sabbath.

Karmen said...

Imaš v mislih kak specifičen komad?

There's always place for more hard music :)

adj. said...

Vse do leta '78. :)

Karmen said...

ah seveda, dobri stari časi, ko je Ozzy za en stavek porabil manj kot 5 minut.

Čeprav se meni ne zdijo pretirano hard (mogoče hard rock) kljub temu še vedno kar fajn dvignejo energijo in lene riti na plesišče

adj. said...

Seveda, danes že vsak najstniški emo bend bolj hrumi kot težkokategorniki pred 30 leti - v dobrih starih časih, ja, ko se je vsemu skupaj reklo rokenrol. Meni so bili BS nekaj posebnega od prvega dneva, ko sem jih slišal (končni izlet, 7. razred, plavali smo v precej mrzli Krki, med vožnjo z busom sem zamaknjeno poslušal Vol. 4 s sposojene kasete na sposojenem walkmanu).

Anonymous said...

Huh, meni pa oni niso nikoli potegnili (Black Sabbath namreč, SOAD so mi itak dbest, mam celo originalen CD Hyponotize) ... priznam, da sem veliko raje odjadrala v Ozzyjevo zasebnost po mtvjevskih TV kanalih ;)

Karmen said...

Pinči, krasno.

A posodiš original za presnet - jaz pa ti posodim Mezmerize in Steal this album?

Anonymous said...

Itak. ;)

Glede na to, da se bom za eno leto primorana posloviti od svojih ljubih CD-jev (smrk, smrk), ti ga lahko posodim tudi za daljši rok.
Ful je hud cover; super izgleda na polici. :)

Jutri me čaka celodnevno (in polnočno) begunjstvo v LJ, tako da ti ga lahko kam prinesem ...

Karmen said...

Krasno! Pokliči, ko boš v LJ

Anonymous said...

Dil :)