Wednesday, January 30, 2008

Collecting noise

Today I'm collecting ideas for noise - to make myself a perfect playlist for jogging. Yes, that's right I said jogging. If someone would tell me as a teenager that I'll be jogging some day because I'll feel an urge to do so, I wouldn't call them mad. I'd proclaim them utterly insaine, stupid and blind. Running was a pain in the ass in primary school and most hurtful part of gym class in High school. The way I saw it voluntary running was only for sport freaks and idiots. I guess now life is taking it's chances to teach me the meaning of irony. I don't even want to imagine my lessons in 20 years.

To cut to the chase - I need noise to occupy my brain while running. Something loud and melodic with good rhythm and a lot of guitars. Feel free to drop a suggestion or two. If it's anything like this, you can bet I'll use it:

We are scientists: Nobody move, Nobody get hurt

20 comments:

Anonymous said...

Jogging? That was a good slap-on-the-knee =) (po tem posmehu se verjetno srechave na trim stezi chez kak mesec..)

Probej Jimmy Eat World. Eni komadi so poskochni, drugi pa jako emo. Tut Streets so se mi izkazal pri rekreaciji.

Karmen said...

indeed so :)

tenks za predloge - so že na seznamu

Anonymous said...

Ko se premaknem letet, bo z mano vsekakor šel naslednji komad:
http://www.youtube.com/watch?v=szhJzX0UgDM&feature=related
pa ok, še komada s kitarami:
http://www.youtube.com/watch?v=Ng1yttHGGWg
http://www.youtube.com/watch?v=AF_obEe6kpY

Karmen said...

oooo, no ko že imam priložnost - kdaj bo izdana plata, da si zripam na svoj empetrič kak vaš komad?

Anonymous said...

Hm hm, i wish i'd knew.. Po 12tem se do konca zmiksa, potem pa kolikor časa traja birokracija pa to.

Ti mi pa povej, kako grozen komad ti je rock lobster;)

Karmen said...

no, upam da bo kmalu, če ne bo pa treba spet kej v Menzo na koncert

Rock lobster I like - tut video ki je ravno prav bizaren

Anonymous said...

ahaha...mi je znano tole. V osnovni šoli mi je bila res jeba pretečti samo tistih 300, 600, 1000 metrov. Potlej nekje proti koncu srednje, me je pa kr neki pičlo...an I started to run. Ne moreš da verjameš. :)

Sicer imam jaz bolj takšna obdobja in najbolj paše tek ob obali, zvečer ko ni nobenega folka...mmmm :) ...človek takrat res ne rabi nobene muske zraven:)

MaaBee said...

I'd go for d'n'b, jungle, grime and hc hip-hop ;)

But then again, why not some old school speed metal?

Lucy said...

The Sounds - Dying To Say This To You... Ravno prav melodično-jezni komadi za tek (preverjeno;))

Sploh komad Ego ti priporočam za ciljno ravnino, ko že res ne boš več mogla naprej, te bo ta komad ravn tolk razjezil, da boš zdržala do konca ;)

Lucy said...

Poskusi z Metrici...
Recimo komadi Monster Hospital, The List,Combat Baby,Succexy bojo super za tekanje po Ljubljani.
Pa tud sicer ti jih priporočam, če jih ne poznaš... I think youll digg them ;)

Karmen said...

@petra - tek ob obali? Yes please - v Lj dobim v najboljšem primeru tek blizu hoste.

@marusa - ravno danes razmisljala, da moram tut to zvrst mal vkljucit v rekreacijo

@shannon - melodično jezni is just my kinda genre! Pa še Švedi so povrhu - absolutno dodano. Ponavadi sem za obnemogle konce imela v rezervi kak komad System of a down, ki me vedno uspešno dvigne.

@Lucy - Nope, tehle Metric pa res nisem poznala in sem morala takoj guglat in na utube. I digg them indeed. Pevka me mal spominja na Umo Thurman :)

adj. said...

throbbing gristle

Karmen said...

dino - trying to kill me ;)?

adj. said...

I thought you said noise.

Karmen said...

true - but there's only so much noise I can consume...

adj. said...

Apparently, you lack discipline :)

Karmen said...

is this what you had in mind :)

adj. said...

Eggscellent!

Anonymous said...

Če res hočeš laufat, kot da bi imela petardo v riti, potem si dej gor Hanson Brothers ali pa kake starejše NoMeansNo.

Pina said...

Jogging je dbest.

Sprva sem si na ipod tlačila najbolj naspidirane komade, sproducirane v glasbeni zgodovini, pa se ni preveč obneslo, ker sem bila po 3km totalno brez sape.
Zato prisegam na random kul komade, brez očitnih dance ritmov, spodbujajočih besedil ali drugačnih športnih elementov.